Afgelopen weekend organiseerde Basketball Club Lieshout het All Star Weekend. Een evenement voor leden, fans en vrienden van de club, met als hoogtepunt All Star wedstrijden waarin door leden gekozen
Afgelopen week speelde Dames 1 en tweeluik tegen Oirschot. Het speelde donderdagavond thuis en won met 74-43. Op zondag ging het naar Oirschot en opnieuw werd overtuigend gewonnen. Nu met 48-84. Daarm
Opmerkingen